Hot Pink Glitter Pointer

Friday, 30 September 2011

mngejutkn........haaaaaa

asslamulaikum...haa pde stu mlm ...mse tu aq tngh stdy ngn sara ...mse tu aq ngn sara nk pekse markass...tetibe ade msj dri bonde smpai....bonde suroh sara buka fb..tpi knape?? haa rpenye bonde nk tnjuk gmba ....org dtg anta rombongn..haaa tkejut gile...rombongn merisik....pas2 aq ngn sara tertnye2 rombongn tok sape...rupenyeeeee rombongn tok adek aq sara....aq tkejut sngt dn trduduk seketika.....aq rse mse tu mcm tk boleh bnti..air mate aq ....asyik nk kua jeeeee.....huh!!!!!!tpi ni adelah sesuatu sejarah dlm hidop aq...adek aq yg sara tu umoo...14....dlm prancangn umo die 15 die kwen ....mudah2an ape yg depe rncng sumenye akn dimakbulkn...bonde tnye aq...aq kecik aty kee..pas2 aq ckp ...jngn pntngkn kecik aty zaty sbb kcik aty ni boleh ilg bile2 jee...msti sumeorg tk phm nape aq kecik aty..kn...?haa sbb sara nk kwen..aq rse mcm diri aq ni rendah trsngt...lpas kejadian tu brlaku...aq tngok sara bahagia jee...herm...aq tk kisah biakn aq sdeh... demi family aq...biakn aq sdeh pon tkpe...aslkn family aq bahagia...lpas ni tkde spe lgi nk gi markas nil ngn aq.. tkde spe lgi nk tmnkn aq bile aq tk boleh tido mlm..tkdde spe lgi nk buatkn bubur bile aq dmm...tkde spe lgi yg nk buat kje skolah ngn aq....erm....aq snggup kehilangn sume tu...demi kebahagian adekku.....!!!!...harapan aq trhadap adekku... :( :( selamat berbahagia...di smping suami mu trcinte...aq sntiase doakn ko...igtk!!!..ko dh jdi milik org...jngn hmpa ibu ng abah.....aq harap kau bahagia tok selamanye.....dn stu lgi...ape2 pon kng aq dlm doamu.....hehehe...waaaaaa......sedehnyeee!!!!....SELAMAT PENGATIN BARU..

2 comments:

  1. salam zaty sayang... :)
    ni kak mira ni :)
    ^^ tabah kan hati wahai ukhti ku...
    ade hikmah disebalik kejadian yang Allah tentukan buat setiap hamba nya kan...
    mungkin Allah nak bg yang lebih baik dan terhebat dari apa yang sedang dialami ole ukhtikita sara...:)
    akk di bumi jordan ni sentiasa doakan adek2 tersayang akk kat bumi anbia mesir disana ..
    semoga kalian sentiasa dibawah pelindunganNya...

    jangan bersedeyh haty keyh.. Allah sentiasa ada dikala mana zaty bersedeyh.... akk berbangga dengan zaty yg sentiasa tabah dalam apa jua perkara.. Allah daimann ma'aki.. insyaAllah.. :)

    salam syg,rindu yg teramat sgt buat zaty... :')

    ReplyDelete
  2. salam ! sayang jgn la seedih
    ! nanti klu aq dah besar aq boleh teman hang lagi pon nanti shahirah nk pi sana ...aq janji klu aq besar aq pi mesir aq jaga hang insyaallah !! sayang hang ikhlas dr hati aq..! aq syg hang hang sedare yg x membezakan sesama yg lain ./...aq ase cam nak nagis je sbb rindu kat hang waktu hang kat mesir ! love u so much !!!

    ReplyDelete